michalrh samtech84 tego nie wiedziałem. Dzieki!
Czy wymieniać rozrząd???
Zwiń
X
-
Koledzy!
A jak się ma oryginalny rozrząd (http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=403) do rozrządu INA,Ruville czy SKF ??? Czy jest to tylko różnica w znaczku VW czy faktycznie w jakości?strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
w obecnych czasach nie jesteś tego w stanie jednoznacznie określić - nikt z SAP nie powie Ci, który podwykonawca dla nich robi daną część, nikt z np INY nie powie Ci, czy rolki robione dla VWAG to te same rolki, które sprzedają pod swoją własną marką.
Ot takie BERU - firma dostarcza OEMowe świece żarowe dla samochodów VWAG, ma w ofercie także świece swojej marki dedykowane do silnika BXE. Są to tak samo wyglądające elementy, posiadające inne numery katalogowe BERU i nie wiadomo, czy to te same elementy, czy te same elementy o innych reżimach jakościowych, czy są to takie same elementy, wobec których VWAG postawił producentowi jakieś specyficzne wymogi (może mają działać krócej dłużej itp) - a obecnie wszystko da sie policzyć i przewidzieć.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
OK. A jeżeli chodzi o takie trzy marki: Ruville vs. INA vs. SKF (uważam za wiodące marki), to która jest wg. was najlepsza/polecana???
[ Dodano: Czw 19 Gru, 13 17:14 ]
Jeszcze jedna sprawa....
Czy kupować części samemu a w warsztacie zlecać jedynie wymianę (wychodzi taniej)???
Czy w warsztacie brać kompleksowo wymianę+ich części??? W tym wariancie niektórzy dają gwarancję...ale czy taka gwarancja jest coś warta jeżeli coś się stanie???strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
jak weźmiesz swoje części + robotę warsztatu, to tak, jakbyś zrobił to sam ze szwagrem pod blokiem młotkiem i przecinakiem. Jak weźmiesz z warsztatu części zapłacisz ekstra, ale jeśli weźmiesz rozsądny warsztat, kiedy rozrząd da ciała, będziesz może miał na taki incydent gwarancję. MożePozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregjak weźmiesz swoje części + robotę warsztatu, to tak, jakbyś zrobił to sam ze szwagrem pod blokiem młotkiem i przecinakiem. Jak weźmiesz z warsztatu części zapłacisz ekstra, ale jeśli weźmiesz rozsądny warsztat, kiedy rozrząd da ciała, będziesz może miał na taki incydent gwarancję. Możestrazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Co do marek - także należy zluzować. Raz kupując rozrząd SKF do Rovera 214 w pudełku SKF dostałem napinacz Iny. Do TDIków VWAG chyba wszystkie napinacze pasków rozrządu robi jedna firma z Kanadyniezależnie od tego kto firmuje pudelka (nawet te VWAG - wtedy oczywiscie jest logo VWAG numer VWAG i dopisek Made in Canada). Pasków SKF chyba także nie robi - oni tłukli łożyska, paski chyba dla nich robi Contitech
i tak dalej i tak dalej.
Na powyższe obserwacje ŻADNYCH dowodów nie posiadam - to tylko wynik oglądania wcześniej kupowanych elementów.
[ Dodano: Czw 19 Gru, 13 18:03 ]
Zamieszczone przez strazakpZamieszczone przez robregjak weźmiesz swoje części + robotę warsztatu, to tak, jakbyś zrobił to sam ze szwagrem pod blokiem młotkiem i przecinakiem. Jak weźmiesz z warsztatu części zapłacisz ekstra, ale jeśli weźmiesz rozsądny warsztat, kiedy rozrząd da ciała, będziesz może miał na taki incydent gwarancję. MożePozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez strazakpCzy w warsztacie brać kompleksowo wymianę+ich części??? W tym wariancie niektórzy dają gwarancję...ale czy taka gwarancja jest coś warta jeżeli coś się stanie???
Komentarz
-
Komentarz